EN

Kazen langs de route

Tijdens de Tour de France zijn alle ogen gericht op Frankrijk. Het land met zijn vele landschappen en streken vormt tevens de bakermat voor vele populaire kazen in de meest uiteenlopende soorten en smaken. Een mooie gelegenheid voor Zijerveld om bij classic retail en Sligro de aandacht te vestigen op een speciale selectie Franse kazen, te vinden langs de actuele route van de Tour de France.

Om dit als geheel te dragen ontwikkelden we ‘Tour de Kaas’, dat zijn uitwerking zag in een aantrekkelijke look & feel en tone of voice. Met kleurrijke POS materialen waaronder vlaggenlijn, toonbankkaart en productkaartjes komt de Tour de Kaas bij de kaasspeciaalzaken goed tot uiting en wordt de consument flink aangemoedigd om de lekkerste kazen uit de Tour de Kaas te ontdekken, en daarbij zelfs kans te maken om een strakke retrofiets te winnen.

De actie werd enthousiast opgepikt door talloze retailers, wat we terugzagen in talloze ‘Tour de Kaas’ posts op eigen social kanalen.

Werk dat werkt