EN

Hendriks Coppelmans

Als bouwbedrijf streeft Hendriks Coppelmans er naar om wonen geweldig te maken. Zij zien wonen als essentiële voorwaarde voor een vitale en duurzame samenleving. Geweldig wonen is een basisrecht voor ieder mens. Wonen wordt geweldig. Hoe dan? Door verder te gaan. 

Strategie

Met ‘verder gaan’ doelen we op de onderscheidende factor van Hendriks Coppelmans. Want wat gisteren goed was, is morgen misschien alweer achterhaald. Daarom gaat Hendriks Coppelmans verder: verder dan wat we al kennen, verder dan een ander. Want zó wordt wonen geweldig. Uit die gedachte ontwikkelden we een strategie die steunt op drie pijlers, die de belofte en activiteiten van Hendriks Coppelmans omvatten: 

Communicatie

De eindgebruikers van Hendriks Coppelmans staan in het concept centraal. Om hier de juiste gezichten bij te plaatsen hebben we een dwarsdoorsnede van de samenleving getrokken en deze door fotograaf Martin Hoogeboom (o.a. Man Bijt Hond) vast laten leggen. 

Elke pijler heeft zo zijn eigen key-visual, waarbij je verschillende bewoners in hun eigen vertrouwde omgeving ziet. De key-visuals vormen met de conceptgedachte het uitgangspunt voor alle verdere communicatie van Hendriks Coppelmans. 

We ontwikkelden voor Hendriks Coppelmans de strategie en het concept en verzorgden de totale uitrol in communicatieve middelen. 

Vragen over deze case of andere vragen?

Neem contact op met Roel van den Boogaart!

E-mail: roel@wearewim.nl
Telefoon: +31 413 34 12 99

 

Werk dat werkt