Vriendelijkheid als brandstof

Met bijna 320 tankstations is er altijd wel een AVIA dichtbij. En dicht bij de consument staan is precies wat AVIA past. Ze heeft aandacht voor klant en omgeving, ontdekten wij. Met service en gemak wil AVIA iedere reis een stukje aangenamer maken, of je nu enkele minuten in de auto zit of uren. Een merkpositionering die wij ‘Welkom onderweg’ hebben genoemd.

Welkom onderweg‘ is de AVIA-manier om mensen een fijne reis te wensen. We maken AVIA onderdeel van de reis, die net zo belangrijk is als de eindbestemming. In een branche waarin het lastig is om je te onderscheiden – brandstof blijft brandstof – positioneren we AVIA zo als merk met emotionele toegevoegde waarde.

Juist onderweg is AVIA relevant. Daarom laten we Nederland kennismaken met het AVIA-gevoel via de autoradio. Beluister de radiocommercial.

Mensen die onderweg zijn, zijn fascinerend. Ze zingen. Staren. Kletsen. In onze ‘Welkom Onderweg’-campagne, laten we deze mooie momenten zien.

Werk dat werkt