NL

Part of your industry

Voor de technische groothandel Zanten staat 2019 bol van vooruitgang en groei. Zo wordt de intrek genomen in een nieuw, duurzaam hoofdkantoor met een modern distributiecentrum dat past bij de hedendaagse filosofie van het bedrijf. Verandering in mindset en nieuwe marktontwikkelingen vragen ook om een onderscheidende en relevante marktpositionering, waarbij de communicatie grondig wordt aangepakt en verbeterd. 

Onze uitdaging was om Zanten te transformeren van een ‘normale’ dealer in MRO en OEM naar een moderne, onderscheidende partner voor de industrie. Onderliggende functionele beloften blijven daarbij essentieel, met een strategisch verschil waarbij een emotionele belofte betrokken wordt. 

Samen met Zanten is een strategisch domein geclaimd dat de positionering krachtiger onderscheidt en relevanter maakt. Dit domein wordt onderbouwd met een sterke brandstory, een pakkende pay-off en een duidelijke koppeling naar de ‘6 functionele garanties’ van het bedrijf.

Het resultaat is een onderscheidende uitstraling door aanscherping van de visuele stijl, die we terugzien in diverse uitingen van Zanten. Zoals op reusachtige wandvisuals in het bedrijf of bij het nieuw bestickerde wagenpark. Als kers op de taart werkten we aan de ontwikkeling en realisatie van een nieuwe bedrijfsfilm, die de filosofie van Zanten op sterke wijze verwoordt en in beelden vat. 

Work that works