Minimaal budget, maximale impact.

BrainWash wil iedereen elke dag een good hair day bezorgen. Niet alleen door razendsnel uitstekend kapperswerk te leveren, maar ook door mensen blijvend een goed gevoel te geven. 'Happy Hair Days', noemen we dit. Om dit merkconcept te laden, ontwikkelden wij een low-budget merkactivatie waarmee we de emotionele connectie met de klant opzochten.

Zou jij spontaan je haar doneren voor 'n goed doel? Samen met Gwen van Poorten gingen we op pad om daar het antwoord op te vinden. In Rotterdam vonden we vijf helden bereid voor een donatie. Het videoreport daarvan haalde meer dan 500.000 views via de sociale kanalen van BrainWash en Gwen.

In de salons volgt het échte resultaat: al bijna 300 donaties voor De Nederlandse Haarstichting. En nog dagelijks komen mensen bij de salons hun haar doneren. Dat is resultaat wat écht telt.

1.brainwash-website_vb1.brainwash-website_vb
2.1.brainwash-website2.1.brainwash-website
4.brainwash-winkelbeeld4.brainwash-winkelbeeld
3.brainwash-kleuractie3.brainwash-kleuractie